Start
Menu główne
Start
Aktualności
Informator
Informacje
Rozrywka
Ogłoszenia
Finanse
Hotele
Baza firm
Galeria zdjęć
W obiektywie
Na rowerze
Szukaj...
Kontakt
Księga Gości
Regulamin
Cookies
Napisz tekst
Logowanie





Hasło?
Pogoda

Zobacz jaka jest prognoza dla twojej okolicy.

Imieniny
22 Października 2019
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Abercjusz, Filip,
Halka, Kordula,
Kordelia,
Przybysława, Sewer
Do końca roku zostało 71 dni.
Karierosfera 2012
Autor: Iwona Kubicz   
11.04.2012.

Finał ogólnopolskiego konkursu Karierosfera 2012 już w piątek na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

 

W I etapie tegorocznej edycji konkursu udział wzięło blisko 5000 studentów z 13 uczelni w całej Polsce. W konkursie wystartowali m.in. studenci z Białegostoku, Gdańska, Katowic, Krakowa, Warszawy, Lublina, Łodzi, Olsztyna, Wrocławia, Torunia i Szczecina. Najliczniej reprezentowane były uczelnie wyższe z: Krakowa, Warszawy i Wrocławia.

W tym roku można było rywalizować aż w 7 dziedzinach: Audyt, Finanse Przedsiębiorstw, Inżynieria Oprogramowania, IT w Bankowości, Marketing, Public Relations, Zarządzanie Infrastrukturą IT. Największym zainteresowaniem studentów cieszyły się takie kategorie jak: Marketing oraz Finanse Przedsiębiorstw, które przyciągnęły ponad 1000 uczestników każda.
W dziedzinie PR wystartowało blisko 700 uczestników i była to czwarta najchętniej wybierana przez studentów kategoria w konkursie.

Należąca do międzynarodowej sieci Global Reach PR, Procontent Communication została patronem. W ramach Karierosfery 2012 agencja Procontent opracowała zestaw pytań z zakresu PR dla uczestników I etapu konkursu. 13 kwietnia we Wrocławiu 10 finalistów w tej dziedzinie będzie walczyć o nagrodę główną, czyli wakacyjny płatny staż w agencji Procontent.

W ostatnim etapie studenci będą rozwiązywać case study z obszaru komunikacji kryzysowej i komunikacji zmiany.

Patronem honorowym tej edycji konkursu zostało Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Fundacja Edukacji Rynku Kapitałowego. Patronami poszczególnych dziedzin, oprócz agencji Procontent Communication, zostali m.in.: Ernst&Young, PWC, Tieto, ING Bank Śląski oraz Danone.

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Sonda
Wrocław dla mnie to przede wszystkim:
 
Mosty i kładki
Copyright © 2006-2018 Miasto.Wroclaw.pl