Start
Menu główne
Start
Aktualności
Informator
Informacje
Rozrywka
Mapa Wrocławia
Ogłoszenia
Finanse
Hotele
Baza firm
Galeria zdjęć
W obiektywie
Na rowerze
Blog
Szukaj...
Kontakt
Księga Gości
Regulamin
Cookies
Napisz tekst
Logowanie





Hasło?
Konto? Zarejestruj się!
Pogoda

Zobacz jaka jest prognoza dla twojej okolicy.

Imieniny
24 Maja 2018
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Cieszysława, Estera,
Jan, Joanna, Maria,
Mokij, Wincenty,
Zuzanna, Zula
Do końca roku zostało 222 dni.
Karierosfera 2012
Autor: Iwona Kubicz   
11.04.2012.

Finał ogólnopolskiego konkursu Karierosfera 2012 już w piątek na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

 

W I etapie tegorocznej edycji konkursu udział wzięło blisko 5000 studentów z 13 uczelni w całej Polsce. W konkursie wystartowali m.in. studenci z Białegostoku, Gdańska, Katowic, Krakowa, Warszawy, Lublina, Łodzi, Olsztyna, Wrocławia, Torunia i Szczecina. Najliczniej reprezentowane były uczelnie wyższe z: Krakowa, Warszawy i Wrocławia.

W tym roku można było rywalizować aż w 7 dziedzinach: Audyt, Finanse Przedsiębiorstw, Inżynieria Oprogramowania, IT w Bankowości, Marketing, Public Relations, Zarządzanie Infrastrukturą IT. Największym zainteresowaniem studentów cieszyły się takie kategorie jak: Marketing oraz Finanse Przedsiębiorstw, które przyciągnęły ponad 1000 uczestników każda.
W dziedzinie PR wystartowało blisko 700 uczestników i była to czwarta najchętniej wybierana przez studentów kategoria w konkursie.

Należąca do międzynarodowej sieci Global Reach PR, Procontent Communication została patronem. W ramach Karierosfery 2012 agencja Procontent opracowała zestaw pytań z zakresu PR dla uczestników I etapu konkursu. 13 kwietnia we Wrocławiu 10 finalistów w tej dziedzinie będzie walczyć o nagrodę główną, czyli wakacyjny płatny staż w agencji Procontent.

W ostatnim etapie studenci będą rozwiązywać case study z obszaru komunikacji kryzysowej i komunikacji zmiany.

Patronem honorowym tej edycji konkursu zostało Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Fundacja Edukacji Rynku Kapitałowego. Patronami poszczególnych dziedzin, oprócz agencji Procontent Communication, zostali m.in.: Ernst&Young, PWC, Tieto, ING Bank Śląski oraz Danone.

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Sonda
Wrocław dla mnie to przede wszystkim:
 
Mosty i kładki
Copyright © 2006-2016 Miasto.Wroclaw.pl