Start
Menu główne
Start
Aktualności
Informator
Informacje
Rozrywka
Mapa Wrocławia
Ogłoszenia
Finanse
Hotele
Baza firm
Galeria zdjęć
W obiektywie
Na rowerze
Blog
Szukaj...
Kontakt
Księga Gości
Regulamin
Cookies
Napisz tekst
Logowanie





Hasło?
Konto? Zarejestruj się!
Pogoda

Zobacz jaka jest prognoza dla twojej okolicy.

Imieniny
17 Października 2018
Środa
Imieniny obchodzą:
Lucyna, Małgorzata,
Marian, Sulisława,
Wiktor, Wiktoriusz
Do końca roku zostało 76 dni.
Ruszyła II edycja Papaya Young Directors
Autor: Luiza Maria   

Papaya Young Directors to konkurs na stworzenie scenariusza oraz realizację filmu reklamowego. 23 marca na stronie www.papayayoungdirectors.com zostały ogłoszone tematy konkursowe i tym samym rozpoczęła się tegoroczna edycja konkursu.

Ogólnopolski konkurs Papaya Young Directors kierowany jest do studentów i absolwentów szkół wyższych. Po zeszłorocznej, premierowej edycji, organizatorzy byli pewni, że na tym nie mogą poprzestać. „Ubiegłoroczne wydarzenie przerosło nasze oczekiwania i pokazało nam, że taka formuła jest bardzo potrzebna. Konkurs debiutował, ale od razu spotkał się z dużym zainteresowaniem środowiska i branży filmowej oraz twórców, od których otrzymaliśmy 208 scenariuszy” – komentuje Kacper Sawicki, szef  Papaya Films, która jest organizatorem konkursu.

Zadaniem konkursowym jest stworzenie scenariusza reklamy oraz jej realizacja. Tematem 45 sekundowych filmów są produkty sponsorów i partnerów wydarzenia, wśród których znaleźli się: Rossmann, PZU. Fundacja Stop Wariatom Drogowym, Prosto, Play. Tegoroczne tematy zostały ogłoszone 23 marca, a ostateczny termin zgłaszania scenariuszy minie 10 kwietnia 2015 roku.

W pierwszym etapie konkursu uczestnicy mają za zadanie stworzenie scenariusza reklamy. Każdy może wybrać i zgłosić maksymalnie 4 tematy, do których stworzy scenariusz, finalnie do realizacji może przejść tylko 1 pomysł. Z nadesłanych propozycji jury wybiera 12, które zostaje zakwalifikowanych do drugiego etapu.

Zadaniem finałowej dwunastki jest wcielenie własnego pomysłu „w życie” i nakręcenie filmu reklamowego. Każdy twórca otrzymuje na ten cel środki

finansowe wraz z listą kontaktów i firm, które udzielą im wsparcia podczas realizacji (są wśród nich m.in.: firmy dysponujące sprzętem i światłem, domy postprodukcyjne itp.).

Zwycięzca zostanie ogłoszony 15 czerwca podczas uroczystej gali i otrzyma 20.000 złotych. Przewodniczącymi tegorocznego jury są: Zuza Duchniewska oraz Maciej Waligóra – dyrektorzy kreatywni DDB&tribal.

Więcej informacji na temat konkursu można znaleźć na stronie internetowej: www.papayayoungdirectors.com oraz na Facebooku: www.facebook.com/papayayoungdirectors.

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Sonda
Wrocław dla mnie to przede wszystkim:
 
Mosty i kładki
Copyright © 2006-2018 Miasto.Wroclaw.pl