Start arrow Aktualności arrow Ruszyła II edycja Papaya Young Directors
Menu główne
Start
Aktualności
Informator
Informacje
Rozrywka
Mapa Wrocławia
Ogłoszenia
Finanse
Hotele
Baza firm
Galeria zdjęć
W obiektywie
Na rowerze
Blog
Szukaj...
Kontakt
Księga Gości
Regulamin
Cookies
Napisz tekst
Logowanie





Hasło?
Konto? Zarejestruj się!
Imieniny
17 Października 2018
Środa
Imieniny obchodzą:
Lucyna, Małgorzata,
Marian, Sulisława,
Wiktor, Wiktoriusz
Do końca roku zostało 76 dni.
Ruszyła II edycja Papaya Young Directors
Autor: Luiza Maria   

Papaya Young Directors to konkurs na stworzenie scenariusza oraz realizację filmu reklamowego. 23 marca na stronie www.papayayoungdirectors.com zostały ogłoszone tematy konkursowe i tym samym rozpoczęła się tegoroczna edycja konkursu.

Ogólnopolski konkurs Papaya Young Directors kierowany jest do studentów i absolwentów szkół wyższych. Po zeszłorocznej, premierowej edycji, organizatorzy byli pewni, że na tym nie mogą poprzestać. „Ubiegłoroczne wydarzenie przerosło nasze oczekiwania i pokazało nam, że taka formuła jest bardzo potrzebna. Konkurs debiutował, ale od razu spotkał się z dużym zainteresowaniem środowiska i branży filmowej oraz twórców, od których otrzymaliśmy 208 scenariuszy” – komentuje Kacper Sawicki, szef  Papaya Films, która jest organizatorem konkursu.

Zadaniem konkursowym jest stworzenie scenariusza reklamy oraz jej realizacja. Tematem 45 sekundowych filmów są produkty sponsorów i partnerów wydarzenia, wśród których znaleźli się: Rossmann, PZU. Fundacja Stop Wariatom Drogowym, Prosto, Play. Tegoroczne tematy zostały ogłoszone 23 marca, a ostateczny termin zgłaszania scenariuszy minie 10 kwietnia 2015 roku.

W pierwszym etapie konkursu uczestnicy mają za zadanie stworzenie scenariusza reklamy. Każdy może wybrać i zgłosić maksymalnie 4 tematy, do których stworzy scenariusz, finalnie do realizacji może przejść tylko 1 pomysł. Z nadesłanych propozycji jury wybiera 12, które zostaje zakwalifikowanych do drugiego etapu.

Zadaniem finałowej dwunastki jest wcielenie własnego pomysłu „w życie” i nakręcenie filmu reklamowego. Każdy twórca otrzymuje na ten cel środki

finansowe wraz z listą kontaktów i firm, które udzielą im wsparcia podczas realizacji (są wśród nich m.in.: firmy dysponujące sprzętem i światłem, domy postprodukcyjne itp.).

Zwycięzca zostanie ogłoszony 15 czerwca podczas uroczystej gali i otrzyma 20.000 złotych. Przewodniczącymi tegorocznego jury są: Zuza Duchniewska oraz Maciej Waligóra – dyrektorzy kreatywni DDB&tribal.

Więcej informacji na temat konkursu można znaleźć na stronie internetowej: www.papayayoungdirectors.com oraz na Facebooku: www.facebook.com/papayayoungdirectors.

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Galeria zdjęć
Copyright © 2006-2018 Miasto.Wroclaw.pl